یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
قب

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه دراغتشاشات اخیر عده‌ای از جوانان فریب فضای مجازی دشمن را خوردند، گفت: دشمنان فکر نکنند با چند شعار جوان دانش آموز و دانشجوی عزیزمان می‌توانند عموم مردم را به انقلاب بدبین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در دیدار اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی، ضمن گرامی سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، به جایگاه روحانیت در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امام زمان(عج) از من و شما انتظاردارد تا مانندشهید بهشتی و هشام بن حکم‌ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر از ۱۰۰ کشور دنیا در جامعة المصطفی قم مشغول تحصیل می‌باشند، یادآور شد: آمریکایی که از بمب اتم ما می‌ترسد، نمی دانند هر طلبه‌ای که از جامعة المصطفی فارغ التحصیل می‌شود در کشورش یک مدرسه علمیه تأسیس می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه به قدری از انقلاب اسلامی ایران در جهان استقبال می‌کنند که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در روز جهانی قدس پای سخنران مذهبی کشورمان در روسیه شرکت کرده بودند، گفت: به خاطر گسترش انقلاب اسلامی عالی‌ترین مقام کمونیست روسیه، امام راحل را به عنوان رهبر خداپرستان عالم می‌داند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر عده‌ای از جوانان فریب فضای مجازی دشمن را خوردند، تصریح کرد: دشمنان فکرنکنند با چند شعار جوان دانش آموز و دانشجوی عزیزمان می‌توانندعموم مردم را به انقلاب بدبین کنند.

وی به رسالت خطیر حوزه‌ علمیه در گسترش اسلام در سراسر جان اشاره کرد و افزود: طلاب به عنوان برگزیدگان برتر در بین مسلمانان باید به حضورشان درحوزه‌های علمیه افتخار کنند و سرشان را در محافل خانوادگی بلند گیرند.

امام جمعه کاشان، طلاب را سربازان امام زمان(عج) دانست و گفت: عمامه و قبایی که بر سر و تن اساتید و طلاب می‌باشد به تعبیر صریح، عمامه و عبای امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در آینده، دین به دست طلاب به عنوان سربازان امام زمان(ع)، عالم گیر خواهد شد.

در ابتدای این دیدار تعدادی از کادر و اساتید مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی ضمن تشریح فعالیت‌های آموزشی، خواستار رفع مشکلات معیشتی طلاب شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha