چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر:بزرگداشت شهدای حرم شاهجراغ(ع)در سالن شهدای بسیج کاشان

سردار مشیدی ضمن هشدار به دشمنان انقلاب اسلامی ایران، گفت: هر کشوری بخواهد ایران را ناامن کند جهان را برایش نا امن می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار جواد مشیدی، شامگاه یکشنبه در مراسم نکوداشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) در سالن شهدای پاسدار کاشان اظهار داشت: انتظار شهدا از همه ما پاسداری از ولایت و دین است.

وی با بیان اینکه کفار و منافقین تمام توانشان را به کار گرفته اند تا انقلاب اسلامی ایران به اهدافش نرسد، با گلایه از حمایت بعضی از تندروهای اصلاح طلب از اغتشاشگران، گفت: اخیرا بعضی از این آقایان می گویند شما خشونت نکنید آنها هم خشونت نکنند، در حالی که نیروهای امنیتی و انتظامی هیچگونه خشونتی نکردند.

مشیدی ضمن هشدار به دشمنان انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: به جهانیان اعلام کرده ایم هر کشوری بخواهد ایران و جهان اسلام را ناامن کند جهان را برایش ناامن می کنیم.

وی به فتنه عبری، عربی و غربی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان با بکارگیری تمام توان خود در اغتشاشات اخیر می خواستند امنیت و دین که زمینه ساز توسعه، ترقی و پیشرفت کشور است را از ما بگیرند.

وی تصریح کرد: هر کشوری بخواهد کوچکترین ضربه به امنیت کشورمان بزند دنیا را برایش نا امن می کنیم.

مشیدی خاطرنشان کرد: کشوری که در دوران دفاع مقدس ۱۸۸هزار شهید، ۲۳۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار اسیر داده است چنان قدرت باز دارنده ای دارد که آمریکا جرأت حمله به آن را ندارد.

وی به رسالت خطیر مسئولان لشکری و کشوری و خواص در برابر توطئه فتنه گران اشاره و با بیان اینکه مسئولان و مردم اجازه ندهند فتنه گران آرامش را مردم بگیرند تصریح کرد: در این فتنه امتحان بزرگی از خواص به عمل آمد.

مشیدی به تاکتیک های اغتشاشگران اشاره و یادآورشد: فتنه گران تعدادی از بسیجیان را با آجر، چاقو و دشنه به شکلی زده اند که از بین بروند که آخرین آنها هم طلبه شهید در اکباتان بود.

وی افزود: اکثر اغتشاشگران معارضین، معاندین و مخالفین نظام هستند که با آتش زدن اموال عمومی مردم، ماشین و مراکز انتظامی به دنبال ناامن کردن جامعه می باشند. عموم مردم باید کاملا حواسشان به نقشه فتنه گران باشد.

مشیدی، قطع واتساپ و اینستاگرام را مهمترین عامل شکست فتنه گران دانست و تصریح کرد: فتنه گران علیرغم تلاش های گسترده موفق نشدند مردم را با خودشان همراه نمایند.

وی، کار کردن روی افکار دختران در مدارس و دانشجویان در دانشگاهها را برنامه دشمن دانست و افزود: علما، اساتید، معلمین و آموزش و پرورش باید بدانند که دشمن تا ۱۳ آبان و ۱۶ آذر می خواهد اغتشاش را ادامه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha