یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شفقت

حوزه/ معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه تخریب‌های دشمن نشان از شکست‌های جدی آنها است گفت: امیدواریم با تلاش دولت شاهد تغییر فرهنگ مدیریتی در سطح کشور باشیم و امیدواریم بتوانیم این مسیر را بازتعریف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، ابوطالب شفقت صبح امروز در نشستی با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تخریب‌های دشمن نشان از شکست‌های جدّی آنها است، گفت: امیدواریم با تلاش دولت شاهد تغییر فرهنگ مدیریتی در سطح کشور باشیم و امیدواریم بتوانیم این مسیر را بازتعریف کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور افزود: مهمترین عقب‌افتادگی در دستگاه‌های اجرایی کشور عقب‌افتادگی فرهنگی است که باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حکمرانی اسلامی در همه دستگاه‌ها باید حاکم باشد تصریح کرد: باید این نگاه را اصلاح کنیم و رویکرد خدمت به مردم و رسیدن به حکمرانی اسلامی نیاز به بازتعریف دارد.

شفقت ادامه داد: کارگزاران در نظام اسلامی نباید خود را شخصی غیر از خادم مردم بدانند و باید با ادبیات حکمرانی امیرالمومنین رفتارها اصلاح شود.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت برای حرکت در مسیر حکمرانی اسلامی واقعی و ایجاد ثبات در کشور افزود: دولت سیزدهم مسیر پرشتاب رسیدن به دولت اسلامی را طی می‌کند و دشمنان نمی‌خواهند این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha