چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مهلقا حسن زاده معاون فرهنگی - تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل

معاون فرهنگی - تبلیغی حوزه علمیه خواهران اردبیل از برگزاری دوره فن خطابه و سخنوری برای مبلغان خواهر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، خانم مهلقا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی مختلف که به شکل‌های گوناگون بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا می‌شود، تقویت مبلغان حوزوی در عرصه‌ سخنوری و بصیرت‌افزایی را بیش‌ از پیش ضروری می‌کند.

وی افزود: در عصر کنونی، دشمنان اسلام تمام قوای خود را در جهت تحریک احساسات جوانان بر علیه اسلام و نظام از طریق فضای مجازی متمرکز کرده و یاوه‌گویی و دروغ‌های بی‌اساس را به شکل‌های کاملا حرفه‌ای در ذهن جوانان تصویر می‌کنند. به فضل الهی رهبر فرزانه انقلاب با نگاه عمیق، هوشمندانه و مدبرانه‌ای که بر توطئه‌های دشمنان دارند دستور جهاد تبیین را صادر فرمودند، پس بنابراین بانوان طلبه عزیز بایستی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغی و تسلط‌داشتن در پاسخ به شبهات دشمنان، نیت فاسد و فریبنده سردمداران غربی را به مردم شریف ایران عیان نمایند.

معاون فرهنگی - تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان اردبیل ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با برگزاری دوره‌های مختلف تبلیغی، بانوان باغیرت طلبه را مسلح به ابزارهای تبلیغی نماییم تا با عملیاتی‌کردن فرمایش جهاد تبیین رهبر فرزانه انقلاب، زینب‌گونه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

حسن‌زاده اعلام کرد: دوره فن خطابه و سخنوری از روز چهارشنبه ۱۱ آبان‌ تا ظهر جمعه ۱۳ آبان با حضور قریب به ۱۰۰ مبلغ خواهر توانمند در عرصه سخنوری برگزار شد. استاد این دوره حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شیخ‌طادی از اساتید کشوری بود و این برنامه آموزشی با همکاری سه نهاد مدیریت حوره علمیه خواهران استان، مؤسسه آموزش عالی الزهراء (سلام‌الله‌علیها) اردبیل و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha