شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ کارشناس سیاسی گفت: دشمن تلاش دارد که بر افکار عمومی تسلط یابد تا دستگاه شناختی و محاسباتی ما را بهم بریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حمید جعفری در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری، با اشاره به آیه ۳۶سوره نحل پیرامون جریانات سیاسی جامعه بیان کرد: علت دشمنی با ایران، بخاطر دوری ما از طاغوت است، طاغوت همان دو قطبی است که در قرآن به آن اشاره شده و ما به عنوان کشور مسلمان، پرچم‌دار استقلال هستیم.

کارشناس سیاسی با تأکید بر این که هر جا مسئولان به نسخه غرب عمل کرده‌اند کار خراب شد، ادامه داد: غربی‌ها می‌گویند ایران به لحاظ ژئوپلیتیک در چهار راه دنیا قرار دارد و به خاطر دارا بودن منابع انرژی جزء کشورهای مطرح است؛ همینطور گلوگاه اقتصادی دنیا، تنگه هرمز در اختیار او است، سابقه تمدنی دارد و در برابر اندیشه غرب صاحب فکر است که همه‌ی این‌ها برای غرب خطر دارد.

وی تصریح کرد: فرهنگ غرب، یک فرهنگ تهاجمی و سلطه گر است که می خواهد بر بشریت مسلط شود و تمام موانع از سر راهش برداشته شود.

جعفری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با نیروهای مسلح افزود: جمهوری اسلامی مثل امیرالمومنین (علیه‌السلام) مظلوم مقتدر است.

وی ادامه داد: نسل فعلی، نسل ضد است که تحت تأثیر فناوری قرار دارد، از شاخصه های بارز این نسل در پی حقیقت و مطالبه گر هستند، نظرات و احساسات خودشان را به صراحت بیان می کنند و گفتگو محور هستند؛ این نسل، نسل طلایی انقلاب اسلامی است.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: دشمن تلاش دارد که بر افکار عمومی تسلط یابد تا دستگاه شناختی و محاسباتی ما را بهم بریزد و راهکار آن شناسایی شکاف‌های موجود در ایران است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حجتی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    مومن اختیار خویش را به دست غیر خدا نمی دهد، لذا هر جایی به نسخه غیر خدا عمل کردیم، گناه کردیم، اگر با اصرار خود به فرمان غیر خدا عمل کردیم، گناه کبیره کردیم، اگر توبه نکنیم، وعده الهی حتمی است و هلاک خواهیم شد.