یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1054559
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
اوقاف بوشهر

حوزه/ تجلیل از خیرین گناوه ای موکب اربعین شهدای مدافع حرم اوقاف استان بوشهر، وقف یک قطعه زمین به ارزش یک میلیارد تومان در بندر دیّر، بازدید مدیر کل اوقاف از پروژه امامزاده محمدفیروز(ع) و... از فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، توسط حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر امروز از خیّرین گناوه ای موکب اربعین شهدای مدافع حرم اوقاف استان بوشهر مستقر در مرز شلمچه تجلیل به عمل آمد.

این خیّرین در ایام اربعین حسینی با کمک های نقدی و غیر نقدی، اداره کل اوقاف استان را در خدمت رسانی به زائرین در مرز شلمچه یاری کردند.

وقف یک قطعه زمین به ارزش یک میلیارد تومان در بندر دیّر

یک قطعه زمین به ارزش یک میلیارد تومان در بندر دیر استان بوشهر وقف شد.

احمد کشاورزی مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان دیر از وقف یک قطعه زمین مزروعی واقع در شهر بردستان خبر داد و گفت: واقفان خیر اندیش سید مرتضی موسوی کراماتی و سید علی حسینی یک قطعه زمین مزروعی به مساحت ۳۰ هزار و ۳۶۸ متر مربع به نیت عزاداری و روضه خوانی در حسینیه اعظم بردستان وقف کردند.

مسئول اوقاف و امورخیریه شهرستان دیر اظهار کرد: ارزش این وقف حدود یک میلیارد تومان می باشد.

بازدید مدیر کل اوقاف استان بوشهر از پروژه امامزاده محمدفیروز(ع)

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر به همراهی عادل آموزگار رئیس اوقاف و امورخیریه دشتستان از پروژه بازسازی شبستان آستان مقدس امامزاده محمدفیروز(ع) معروف به شاه پسرمرد شهرستان دشتستان بازدید به عمل آوردند.

امامزاده شاه محمد فیروز معروف به شاه پسر مرد(ع) مدفون در قله کوه اسود بوشکان و در نزدیکی روستایی مزیّن به نام مبارک ایشان مسمّی به روستای "شاه پسر مرد " است.

سلاله و تبار جلیله این بزرگوار با هشت واسطه به حضرت امام زین العابدین (ع) منتهی و مختوم می شود.

بازدید مدیرکل اوقاف بوشهر از آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی(ع) گناوه

در پی سفر حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به بندر گناوه، از امامزاده سلیمان بن علی(ع) بازدید کرد.

در جریان این سفر مدیرکل اوقاف استان بوشهر به بررسی برخی مسائل این بقعه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha