سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی امروز در محل شهادت دو دانشجوی بسیجی که در اغتشاشات روز پنجشنبه مشهد به شهادت رسیدند، حضور یافت و ضمن ابراز همدردی با خانواده های این شهیدان، خواستار برخورد قاطع با عاملان این حادثه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، با حضور در منطقه حر عاملی مشهد، ضمن قرائت فاتحه، محل شهادت شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» را با گل های متبرک ضریح حضرت رضا(ع) عطرآگین کرد و یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین طی گفتگو با اهالی منطقه و دوستان و آشنایان این دو شهید، ضمن دعوت مردم به صبر و ایستادگی، برخورد قاطع با عاملان و اخلال گران امنیت مردم را مهمترین درخواست مردمی، خانواده شهدا، کسبه و بازاریان دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین مروی ایثار و از خودگذشتگی این دو شهید، برای حفظ امنیت مردم را نیز ستودنی دانست و برای مجروحان این حادثه از خداوند منان طلب سلامتی و عافیت و برای خانواده های آنان شکیبایی و پاداش معنوی مسئلت نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جواد سعیدی US ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    من برای هر سه این مرحومان واقعا ناراحت شدم چرا این اتفاق افتاد آیا کارشناسان برای یه بار یه جلسه برای این اتفاق ناگواری گذاشتن علت چه بوده واین دو جوان چیکار کردن که جوانی دیگر نتواند جلوی خودش را بگیرد چطوری حمله کند که منجر به شهید شدنش شود ماموران عزیز در چنین مواقعیه ملاحضه خوب چیزی هست چرا باید سه جوان آینده ساز این مرز بوم کشته شوند چرا متاسفانه کسی نیست جواب چنین سوالی را بدهد فقط بفکر مقدس سازی هستند ولی من میگم روح هرسه این عزیزان شاد