یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تصاویر:آغاز برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهدویت کودکان در کاشان

حوزه / اولین دوره تربیت مربی مهدویت کودکان با حضور۷۰ نفر از طلاب، دانشجویان و فرهنگیان در پارک علم و فناوری کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اولین دوره تربیت مربی مهدویت کودکان با حضور ۷۰ نفر از طلاب، دانشجویان و فرهنگیان در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری کاشان آغاز شد.

حجت الاسلام علی اصغر قرائتی مسئول مرکز مهدویت منطقه کاشان در حاشیه آغاز برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهدویت کودکان با بیان اینکه در این دوره ۷۰ نفر در دوره های ۳۰ ساعته طی۵ هفته با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم شرکت می کنند. اظهار داشت: اساتید در این دوره روش های جذاب سازی، کنترل، بازی ها، سرگرمی ها و بیان اصول دین با زبان کوکانه و مادرانه را برای شرکت کنندگان بیان می کنند.

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ مربی مهدویت در کاشان برای رده های سنی مختلف با حضور اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم تربیت شده است، اظهار کرد: شرکت کنندگان پس از گذراندن دورهای مربی گری مهدویت در مهدهای کودک، پیش دبستانی، دبستان، مساجد، دانشگاهها، پایگاههای بسیج و ... شهرستان به تبیین مسائل مهدویت خواهند پرداخت.

وی همچنین از تربیت ۳۱۳ مربی مهدویت طی ۵سال آینده در منطقه کاشان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه زبان گویای مهدوی برای رده‌های سنی مختلف در کاشان وجود نداشت این دورها طی ۵ سال آینده برای سنین مختلف برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز مهدویت منطقه کاشان تصریح کرد: هزینه های ایاب و ذهاب اساتید، ثبت نام، برگزاری کلاس ها، مدارک و پذیرایی این دوره‌ها را مرکز مهدویت به پشتیبانی دفتر امام جمعه کاشان می پردازد.

انتهای پیام

آغاز اولین دوره تربیت مربی مهدویت کودکان در کاشان + عکس

آغاز اولین دوره تربیت مربی مهدویت کودکان در کاشان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha