سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 1058564
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کوچه بنی هاشم

حوزه/ مسئول اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم گفت: این سوگواره تجسمی به همت هیئت محبین حضرت زینب(س) افتتاح شده و تا ۶ دی از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در بلوار ۷۵ متری عمار یاسر، نبش بلوار تعاون پذیرای زائران حضرت زهرا(س) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمد روحانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برپایی بیست و دومین سوگواره تجسمی کوچه‌بنی‌هاشم عنوان کرد: ۱۵ کارگروه تخصصی با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، مالی، رسانه و در بیست و دومین سوگواره تجسمی کوچه‌بنی‌هاشم مشغول فعالیت هستند.

مسئول اجرایی نمایشگاه سوگواره تجسمی کوچه بنی هاشم ادامه داد: ۶ صحنه محتوایی در این نمایشگاه اجرا می شود که هر کدام به زندگی حضرت زهرا(س) می پردازند و کوچه بنی هاشم را به صورت کامل برای مردم توضیح می دهد، اتفاقات این کوچه برای علاقه مندان به زبان هنر و با اجرای نمایش تبیین می شود.

وی تصریح کرد: حدود ۲۰ بار صحنه های نمایش در این نمایشگاه برای مخاطبان مختلف تکرار می شود و این موضوع از نظر کار میدانی تئاتر بسیار سخت است و بازیگران تئاتر در این برنامه به عشق حضرت زهرا(س) این اقدام را انجام می دهند.

روحانی گفت: غرفه مشاوره خانواده، غرفه محصولات فرهنگی، غرفه کودکان و غرفه واحد رسانه در این نمایشگاه فعالیت می کنند و تولید محتوا و فعالیت رسانه ای مورد تاکید است.

وی افزود: ۲۵۰ نفر به عنوان کادراجرایی در بخش های مختلف نمایشگاه فعالیت خواهند کرد و ۵۰ بازیگر تئاتر استان زیر نظر اساتید نمایشی در این سوگواری ایفای نقش خواهند کرد.

مسئول بیست و دومین سوگواره تجسمی‌کوچه‌بنی‌هاشم اظهار کرد: این نمایشگاه کاملا به صورت مردمی و با کمک خیرین برپا می‌شود و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.

وی گفت: شماره حساب بانک تجارت ۱۵۳۰۷۱۷۶۴۶ به نام هیئت محبین حضرت زینب(س) آماده پذیرش هدایا و نذورات خیرین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha