چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
کد خبر: 1060483
۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
تصاویر/ نشست خبری مدیران مدارس علمیه همدان و بهار

حوزه / مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان با تأکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات و نیازهای اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان، اظهار داشت: در همین راستا حوزه علمیه همدان در نظر دارد تا در هفته آینده همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، دو نوبت صبح و عصر میز گفت‌وگو و پاسخ به سوالات و شبهات را برگزار نماید.

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر حوزه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تأکید بر لزوم پاسخگویی به شبهات و نیازهای اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان، اظهار داشت: در همین راستا حوزه علمیه همدان در نظر دارد تا در هفته آینده همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، دو نوبت صبح و عصر میز گفت‌وگو و پاسخ به سوالات و شبهات را برگزار نماید.

وی با اشاره به سابقه موفق برگزاری میزهای پاسخگویی توسط طلاب در اماکن مختلف، یادآور شد: طلاب علاقمندان و توانمند جهت شرکت در این برنامه، لازم است، آمادگی و مشخصات خود را از طریق پیام رسان ایتا، به آیدی @H_A_kh اعلام نمایند.

گفتنی است چندین سال است طلاب حوزه علمیه همدان در مناسبت‌های مختلف، با برپایی موکب‌هایی ضمن ارتباط گیری با اقشار مختلف مردم، به سوالات و شبهات و درخواست‌های مطرح شده پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha