شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین "علیه‌السلام" با میزبانی از شهید گمنام ۳۲ ساله تازه تفحص شده در منطقه شلمچه با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید بیعت کردند.

حوزه/ مراسم وداع با شهید گمنام تازه تفحص شده با حضور دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد و خانواده‌های شهدا و طلاب امروز در موسسه آموزش عالی امام حسین (ع) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، مراسم وداع با شهید گمنام تازه تفحص شده با حضور محمود خالقی، دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان یزد و خانواده‌های شهدا و طلاب امروز در موسسه آموزش عالی امام حسین (ع) یزد برگزار شد.

دبیر شورای علمی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه یاد و خاطره شهدای گمنام و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه دنیا، معراج بندگان خداست و اولیای الهی از دنیا برای آخرت خود بهترین توشه را برمی‌دارند، اظهار داشت: از آنجا که بر اساس آیات قرآن و فرمایشات معصومین و امامان(ع)، بهترین و ارزشمندترین مرگ‌ها، شهادت در راه خدا است.

وی افزود: بهترین بهره از زندگی برای کسانی است که با شهادت از این دنیای فانی به لقای پروردگارشان نایل آمده‌اند.

مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، شهید سلیمانی را از جمله افراد برجسته عاشق شهادت دانست و گفت: از آنجا که شهید سلیمانی خالصانه طالب این مقام بود، خدای متعال هم به بهترین نحو دعای ایشان را به اجابت رساند.

لازم به ذکر است پیکر پاک ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه وارد یزد و مراسم استقبال از آنان با حضور گسترده و پرشور مردم شهید پرور در حسینیه امیرچقماق برگزار شد و این شهدای بزرگوار، این روزها مهیمان دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب حوزه‌های علمیه هستند.

پیکرهای پاک و مطهر این شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در نقاط تعیین شده در شهرهای استان یزد به خاک سپرده خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha