یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تبلیغ نوین

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعةالزهرا علیهاالسلام از ثبت نام طلاب در تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل زمستان سال ۱۴۰۱ با رویکرد روایت از جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم ندا حکمت نیا در گفت‌وگو با واحد خبر جامعه الزهرا(س)، با اشاره به حضور گسترده خانواده جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در نقش‌آفرینی منسجم عرصه فضای مجازی، هنری و رسانه ای کشور و رسالت تبلیغ دینی این موسسه علمی - حوزوی، عنوان کرد: برنامه تبلیغ مجازی، هنری و رسانه ای سه ماهه فصل زمستان ۱۴۰۱ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با رویکرد روایت از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از برنامه ای، الگویی، محیطی و غیره به اجرا در می‌آید.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه به قالب‌های مختلف تولیدات رسانه ای و هنری اشاره کرد و گفت: این تولیدات شامل ساخت تولیدات رسانه ای (کلیپ، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، پادکست، نماهنگ،کتاب صوتی، فتوکلیپ، اینفوگرافی و غیره)، تولیدات هنری، هنرهای ادبی (نمایشنامه، فیلمنامه‌نویسی، شعر، داستان و رمان)، هنرهای ترسیمی (نقاشی، خطاطی، نگارگری) و هنرهای نمایشی (تئاتر) هستند.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید، دانش‌آموختگان و نقش‌آفرینان می‌توانند از اول دی با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه (بخش برنامه‌ها) ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

حکمت نیا در ادامه یادآور شد: تولیدگران می‌توانند تولیدات خود را با آرم ایتا، تولیدگر و آدرس کانال اداره تبلیغ نوین jz_resane@ ثبت نموده و محصولات خود را به آیدی۱۴۰۰b_a_@ در ایتا، جهت روند تصویب و انتشار ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha