دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
پهلو زاده

حوزه/ امام جمعه اهرم با اشاره به جنگ‌ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: نکته مهم‌تر و حیاتی این است که حالا که بی سواد نداریم اما در دوران جنگ ترکیبی قرار داریم و جامعه نیازمند به نهضت سواد جنگ ترکیبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم به هفته سواد آموزی اشاره کرد و نهضت سواد آموزی را مجموعه مبارکی دانست و اظهار داشت: این مجموعه به فرمان حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در هفتم دی سال ۵۸ تأسیس شد.

امام‌جمعه اهرم با بیان اینکه شاخص سواد آموزی در زمان طاغوت ۳۷ درصد بود، افزود: خوشبختانه با تلاش و جهاد نهضت سوادآموزی این شاخص را در گام دوم انقلاب به ۹۷ درصد رسانده‌اند و می‌توان گفت تقریباً بی سواد وجود ندارد که از زحمات همه افرادی که در این عرصه و ترویج سواد تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه اهرم با اشاره به جنگ‌ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی، گفت: نکته مهم‌تر و حیاتی این است که حالا که بی سواد نداریم اما در دوران جنگ ترکیبی قرار داریم و جامعه نیازمند به نهضت سواد جنگ ترکیبی است.

وی از آمار سواد جنگ ترکیبی ابراز نگرانی کرد و افزود: تلفات ما در جنگ ترکیبی مثل جنگ سخت نیست و اثر آن در فتنه‌ها و حضور فریب خوردگان در کف خیابان و به شهادت رساندن هموطنان ظاهر می‌شود که این نشانگر عمق جهل بعضی از خواص است، چه برسد به عوام و لذا ضرورت نهضت سواد جنگ ترکیبی بیش از پیش احساس می‌شود.

امام جمعه اهرم با تسلیت ایام فاطمیه(س) ادامه داد: خواص سکوت در فتنه بدانند همانطور که ساکتین در فتنه سقیفه شریک در خون حضرت زهراء سلام الله علیها بودند ساکتین فتنه امروز هم شریک در خون‌های پاک جوانان این ملت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha