دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
آیین استقبال از شهدای گمنام

حوزه / آیین استقبال و تشییع دریایی ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز یکشنبه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مراسم ورود و استقبال از پیکر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه روز یکشنبه ۴دی ماه در بندرعباس برگزار می شود.

باز هم لاله های خونین کفن گمنام دوران دفاع مقدس با بوی غریبانه زهرایی خود رنگ و بوی تازه به هرمزگان می بخشند و با ورود این شهدا گمنام دوران دفاع مقدس فرزندان خطه نیلگون خلیج فارس با تشییع دریایی در اسکله شهید حقانی بندرعباس برگ زرین دیگری در تشییع پیکر شهداء از خود به یادگار می گذارند.

روز یکشنبه ۴دی ماه مردم شهید پرور و ولایت مدار بندرعباس در ساعت ۱۳:۳۰ مراسم تشییع دریایی از پیکر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اسکله شهید حقانی بندرعباس را رقم خواهند زد.

همزمان نیز پیکر این شهدای گمنام بروی دستان مردمان دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت با ندای لبیک یا زهرا (س) در سراسر استان تشییع می شوند وبه عطر گل های یاس فاطمی در سراسر هرمزگان معطر می شود.

پیکر های مطهر نیز در بندرعباس روز سه شنبه ۶دی ماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) از میدان امام خمینی (ره ) «پارک شهید دباغیان » تا مسجد جامع بندرعباس تشییع می شوند.

پیکر این سرو های بلند قامت شهدا گمنام بعد از تشییع در سراسر استان در چهار شهرستان بندرعباس، میناب، جاسک و قشم خاکسپاری خواهند شد.

تشییع ۵ شهید گمنام در خطه نیلگون خلیج فارس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha