دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید با کمک رسانه‌ها فرهنگ مهارت آموزی را در بنیان خانواده‌ها نهادینه کرد، گفت: نیاز استان بوشهر به نیروی ماهر مشهود است و باید با همکاری استانداری، صنعت نفت، نیروگاه اتمی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای مرکز جامع و پیشرفته آموزش فنی و حرفه ای در شهر بوشهر راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در دیدار با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، اظهار داشت: جامعه‌ای که مهارت آموزی و آموزش‌های فنی و حرفه ای در آن توسعه نیابد دچار فقر نیروی ماهر و توانمند خواهد شد، در جامعه امروز مهارت آموزی به یک نیاز و ضرورت اجتناب ناپذیر اجتماعی تبدیل شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ثروت یک جامعه منابع انسانی آن است، افزود: باید در راستای مهارت آموزی نسل جوان تلاش و همت خود را به کار گیریم.

وی استان بوشهر را یک استاد فوق العاده صنعتی و مهم دانست و با بیان اینکه زمینه‌های اشتغال و تولید ثروت در استان کاملاً مهیا است، گفت: باید با گسترش و توسعه فرهنگ مهارت آموزی زمینه را برای تربیت نیروهای بومی جهت اشتغال در صنایع استان فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: استانی می‌تواند مشکلات اشتغال را برطرف کند که مهارت‌های فنی و حرفه ای را از سنین پایه توسعه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه باید با کمک رسانه‌ها فرهنگ مهارت آموزی را در بنیان خانواده‌ها نهادینه کرد، اظهار کرد: نیاز استان بوشهر به نیروی ماهر مشهود است و باید با همکاری استانداری، صنعت نفت، نیروگاه اتمی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای مرکز جامع و پیشرفته آموزش فنی و حرفه ای در شهر بوشهر راه اندازی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha