پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / با حضور امام جمعه همدان، اولین مرحله از توزیع تجهیزات ورزشی و ۱۰ تخته تشک تاتامی، در بین تعدادی از مساجد و حسینیه‌های همدان به ارزش ریالی ۱۹۰ میلیون تومان، برگزار انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز با حضور امام جمعه همدان، اولین مرحله از توزیع تجهیزات ورزشی و ۱۰ تخته تشک تاتامی، در بین تعدادی از مساجد و حسینیه‌های همدان به ارزش ریالی ۱۹۰ میلیون تومان، برگزار انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در این مراسم، با اشاره به اینکه این اقدام توسط خیرین انجام شده، اظهار داشت: در شورای فرهنگ عمومی بر لزوم توسعه بسترهای فرهنگی، ورزشی در شهر برای استفاده جوانان بارها تأکید شده است و لذا این تجهیزات ورزشی نیز در همین راستا، برای استفاده جوانان در اختیار مساجد و حسینیه‌های شهر همدان، قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه امروز لازم است در مسیر افزایش ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی برای نسل جوان تلاش کنیم، گفت: مساجدی که امکان استفاده و تبدیل قسمتی از آن به مکان ورزشی وجود داشت، توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مرکز امور رسیدگی به مساجد، شناسایی شد و با استفاده ظرفیت خیرین در حال تجهیز آن هستیم.

امام جمعه همدان از مسئولان استان خواست تا نسبت به در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های ورزشی و فرهنگی برای جوانان توجه بیشتری داشته باشند، یادآور شد: در حوادث اخیر کشور با مشکلاتی روبرو شد، در حالی که اگر از قبل بستر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را برای جوانان فراهم می‌کردیم، امروز شاهد برخی از این آسیب‌ها نبودیم.

وی افزود: فراهم شدن بستر ورزشی و فرهنگی در جامعه، در کنار آنکه به سلامت فکری جوانان کمک می‌کند، می‌تواند زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه مسئولان استان ظرفیت‌های ورزشی موجود را احتکار نکنند و در اختیار مردم و جوانان قرار دهند، گفت: استاندار همدان در این عرصه وعده همراهی دادند و پیگیر تحقق آن هستند که امیدواریم هر چه زودتر شاهد استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در عرصه فرهنگی و ورزشی در استان برای جوانان باشیم.

وی تصریح کرد: این اقدام شروع راهی است که باید در ادامه با قدرت هر چه بیشتر ادامه پیدا کند، اما در این راه و برای فراهم شدن شرایط و بستر مناسب برای جوانان استان، لازم است که تمام ظرفیت‌های موجود را به میدان بیاوریم.

 توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان در مساجد و حسینیه‌های همدان

 توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان در مساجد و حسینیه‌های همدان

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha