یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تفت

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه ام ابیها (س) شهرستان تفت، از اختتامیه دومین جشنواره کشوری با رویکرد پژوهشی و فرهنگی «برمدار نور فاطمی» در شهرستان تفت خبر داد.

زینب بحرانی معاون پژوهش مدرسه علمیه ام ابیها(س) شهرستان تفت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: روز گذشته در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) اختتامیه دومین جشنواره پژوهشی و فرهنگی «برمدار نور فاطمی»، به مناسبت ایام فاطمیه با حضور طلاب این مدرسه و برگزیدگان جشنواره در سالن توسعه و عمران تفت برگزار شد.

وی محور اصلی جشنواره را «معنویت در سیره حضرت فاطمه(س)» بیان کرد و افزود: محور مقالات در این جشنواره عبارتند از، معنویت در «سیره عبادی»، «اخلاقی»، «معیشتی اقتصادی»، «سیاسی ولایی»، «تعلیمی»، «تبلیغی فرهنگی»، «جهادگری و مقاومت»، «مدیریتی»، «همسرداری» و «مادری» حضرت فاطمه زهرا(س).

معاون پژوهش مدرسه علمیه ام ابیها (س) شهرستان تفت، خاطرنشان کرد: خانم‌ها فاطمه فیضی، الهام خبری و فاطمه فیضی عارفی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم از استان یزد به عنوان برندگان این دوره از جشنواره معرفی شدند و نفرات شایسته تقدیر نیز عبارت است از، نگار یزدانیان از تفت، فاطمه عرب از خوزستان، مریم دارابی از تفت و محمد طه بابایی از تهران.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha