پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مصلحی و خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه بستر و ظرفیت بزرگی در راه فعالیت های مرتبط با ترویج، اشاعه و تبیین مبانی انقلاب دارد که با استفاده از همین ظرفیت می توان با تکیه بر رشادت های دوران دفاع مقدس، گام های خوبی را برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان این که پرداختن به فرهنگ جهاد و مقاومت با توجه به نیاز امروز جامعه از جمله ضرورت هاست، گفت: این امر به ویژه در وقایع اخیر نشان داد که می تواند در فضای جامعه بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین باشد.

وی با بیان این که یهود بدترین دشمن اسلام است و دشمنان با جدیت به دنبال ضربه به تفکر شیعی و توفیقات آن هستند و به مانع تراشی و مقابله با انقلاب می پردازند، اظهار کرد: حوزه علمیه خراسان بستر و ظرفیت بزرگی در راه فعالیت های مرتبط با ترویج، اشاعه و تبیین مبانی انقلاب داشته که با استفاده از همین ظرفیت می توان با تکیه بر رشادت های دوران دفاع مقدس، گام های خوبی را برداشت.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان این که مشهدالرضا(ع) محل رجوع افراد مختلف در حوزه های فرهنگی است، به نقش و جایگاه مهم حوزه علمیه خراسان در این استان و رسالت بزرگ آن در فضای این روزهای جامعه تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این دیدار تفاهم نامه همکاری میان سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دوران دفاع مقدس با حوزه علمیه خراسان امضاء شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha