یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
پارلمان اروپا

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن محکومیت شدید رفتار سیاسی شنیع و خلاف عرف پارلمان اروپا گفت: بی‌گمان مصوبه پارلمان اروپا نه تنها خدشه‌ای بر سپاه وارد نمی‌کند بلکه نشان و آیه‌ای از سلامت نفس و درستی کردار و رفتار سپاه پاسداران و استواری در خط اسلام راستین است.

علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به اقدام ننگین پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام ننگین و غیرقانونی کراوات زده های پارلمان شیطانی اروپا در قرار دادن سبزپوشان شجاع، مومن و مخلص سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی در تضاد و تناقض با قواعد بین المللی و هویدای درماندگی و فرومایگی مدعیان دروغین حقوق بشر است.

وی بیان کرد: اروپایی‌ها در حالی ناجوانمردانه پاسداران غیور را تروریست می‌دانند و می‌خوانند که خود در جنگ تحمیلی با صادرات گازهای شیمیایی، تسلیحات جنگی و حمایت اطلاعاتی و سیاسی از رژیم بعث عراق، بیش از۲۴۰ هزار نفر از هموطنان عزیز ما را به شهادت رسانده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: این فکاهی و طنز تاریخی است که نیروی رسمی نظامی و فرهنگی که در دل خود با پرورش بزرگ مردانی همچون حاج قاسم و با ایثار، گروهک داعش را به دنیای نیستی و هلاکت کشانده و منطقه از شر این پلیدی پاک کرده است به عنوان سازمانی تروریستی قلمداد شده اما چشم بر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بسته شود.

موحدی ضمن محکومیت شدید رفتار سیاسی شنیع و خلاف عرف پارلمان اروپا گفت: بی‌گمان مصوبه پارلمان اروپا نه تنها خدشه‌ای بر سپاه وارد نمی‌کند بلکه نشان و آیه‌ای از سلامت نفس و درستی کردار و رفتار سپاه پاسداران و استواری در خط اسلام راستین است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران که بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با الهام از قیام افتخارآمیز، درس آموز و ذلت ناپذیر کربلا و در پرتو شعاع نورانی و قدسی خورشید تابناک و عالم‌افروز ولایت فقیه و با رسالت دفاع از مظلومان و پابرهنگان و ملل آزاده‌ در بهمن ۵۷ نظام و قوام یافت، از ابتدای حیات و خلقت امیدبخشش با ددمنشی و دشمنی جهان استکبار به سرکردگی آمریکای خونخوار و نوکری کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای مرتجع منطقه روبرو بوده است.

وی اظهار کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور بیش از ۱۷ هزار شهید مظلوم و ایجاد فتنه‌های متعدد و جنگ ترکیبی، گواه و شاهدی بر رویکرد پلید دنیای استکبار در مقابله با امت انقلابی ایران اسلامی بوده و هست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha