دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین گرجی اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد گام دوم خود شده است و مصمم و پرافتخار به پیش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم نماز جمعه اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران وارد گام دوم خود شده است و مصمم و پرافتخار به پیش می‌رود.

دشمنان پس از این شکست ها، مثلث شومی را در جنگ دیگری تشکیل داده اند و با پیگیری این مثلث شوم می خواهند سرعت نابودی خود را کم کنند، آنها به نیکی می دانند نمی توانند مانع از پیشرفت و تعالی فرزندان غیور ما شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: برای این کار سه نقشه شوم را در این روزها پیاده کرده اند، نخست به قرآن کریم این معجزه جاودان پیامبر مهربانی‌ها، بی‌احترامی و توهین و جسارت کردند اما به تعبیر رهبری این توهین پرده از خباثت آنها برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی افزود: از سوی دیگر دشمنان در این ایام ضلع دیگری از مثلث شوم خود را رقم زدند و با دست مایه قرار دادن مجله ای منحوس سعی کردند پنجه در چهره آفتاب بکشند و خدشه ای به جایگاه رهبری وارد کنند در حالی که غافل اند إِنَّ اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمٰنُ وُدًّا ان الذین امنو عمل صالحات و کفار و خداوند او را در بین مومنین عزیزتر و محبوب تر کرد.

وی بیان کرد: ضلع سوم این مثلث شوم نیز هجمه و حمله به یکی از ارکان مهم دین یعنی امر به معروف و نهی از منکر است و دشمن در اقدامی مذبوحانه ستاد و دبیر امر به معروف و نهی از منکر تحریم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha