یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست

حوزه/ امام جمعه بهمئی ضمن تشریح برنامه های دهه فجر در این شهرستان گفت: هنر و خروجی کار نهادهای فرهنگی و هیئات و مساجد در طول یکسال گذشته در ۲۲ بهمن مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه بهمئی شامگاه سه شنبه در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی و پشتیبانی ایام الله دهه فجر این شهرستان، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هنر و خروجی کار نهادهای فرهنگی و هیئات و مساجد در طول یکسال گذشته در ۲۲ بهمن مشخص می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه، نتیجه کارهای فرهنگی ما باید باعث یاری و حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود، افزود: اصلی‌ترین برنامه بحث حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است ۲۲ بهمن نتیجه کارهای فرهنگی ماست.

امام جمعه بهمئی در این جلسه با اشاره به خروجی جلسه گفت: همه ما دست به دست دهیم، جهاد گونه و مجاهدانه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن که اوج هنرنمایی ماست هر کسی هر ظرفیتی دارد برای ۲۲ بهمن استفاده کند.

صلواتی در ادامه به بحث جهاد تبیینی که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است اشاره کرد و گفت: نیاز است که برنامه های فرهنگی شهرستان را یک جا متمرکز کنیم، در سطح محله ها برنامه داشته باشیم و مدارس علاوه بر برنامه ویژه ایام الله دهه فجر داشته باشند ، بحث جهاد تبیین را در طول هفته آینده از شنبه تا پنج شنبه در نقاط مختلف مدارس شهرستان آموزش دهیم.

وی خطاب به بخشداران در سرآسیاب و ممبی گفت: حتما برنامه ای در شأن این ایام داشته باشید ضمن اینکه شورای اداری تذکرات لازم را می دهد و برنامه ریزی برای اجرای ایام الله دهه فجر را داشته باشند.

امام جمعه بهمئی بیان داشت: اگر به سمت مردمی سازی برنامه های فرهنگی و جهاد تبیین حرکت کنیم موفق تر خواهیم بود.

وی در ادامه به تشریح دیگر برنامه ها دهه فجر در شهرستان بهمئی پرداخت و گفت: جشن های دهه فجر را با کمک اولیا و حضور مسئولین در مدارس شهرستان برگزار کنیم، محفل انس با قرآن در دهه فجر به یاد شهدا و امام شهدا در سطح شهرستان برگزار شود و برای جهاد تبیین به سمت تبلیغ چهره به چهره برویم که در سطح مدارس خیلی نیاز به کار داریم.

صلواتی خاطر نشان کرد: باید از خروجی برنامه های دهه فجر یک هدف آن هم جهاد تبیین بیرون آید، چرا که دشمن می خواهد بذر یاس و ناامیدی را در دل مردم بکارد و آنان را نسبت به امام شهدا نظام و انقلاب نا امید کند.

وی تأکید کرد: دشمن از بحث فقر و شرایط اقتصادی و معیشتی خاصی که هست بیشتر استفاده خواهد کرد باید حواسمان باشد.

امام جمعه بهمئی اضافه کرد: نیاز به نشست بصیرتی در سطح مدارس و مساجد داریم، وضعیت مساجد شهر را از نظر جمعیتی وضعیت خوبی نمی‌بینم و نیاز است همه ما مجاهدانه تلاش کنیم.

خروجی کار نهادهای فرهنگی در ۲۲ بهمن مشخص می‌شود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha