چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ویژه برنامه دهه فجر

حوزه/ مسئول سیاسی سپاه کلاله گفت: حضرت امام(ره) مردم را صاحب اصلی انقلاب می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب هم همین دیدگاه را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، براتعلی ریحانی در ویژه برنامه دهه فجر که با حضور طلبه‌های مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) کلاله برگزار شد، به چهار هدف راسخ امام از نگاه شهید مطهری پرداخت و بیان کرد: شهید مطهری(ره) چهار رکن ایمان را در امام دید.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به هدفش ایمان داشت و اگر همه دنیا جمع می‌شدند، نمی‌توانستند مانع انصراف ایشان از هدفش ‌شوند.

مسئول امور سیاسی سپاه کلاله بیان کرد: امام خمینی(ره) به راهی که انتخاب کرده بودند و ظرفیت درونی ملت ایمان داشت و توجه می‌کردند.

ریحانی ابراز کرد: حضرت امام(ره) مردم را صاحب اصلی انقلاب می‌دانستند و رهبر معظم انقلاب هم همین دیدگاه را دارند و معتقدند مردم می‌توانند انقلاب را از گردنه‌های سخت عبور دهند.

وی عنوان کرد: بالاتر از تمام اهداف اشاره شده، انسانی که دست خدا و عنایت او را درک کرده و در راه خدا قدم برمی دارد، خدا هم یاور اوست.

مسئول امور سیاسی سپاه کلاله تاکید کرد: با توجه به توصیه‌های امام(ره) اگر ما هم ایمان را به منصه ظهور برسانیم، در برابر ظالمان و زیاده خواهی دشمنان اسلام پیروز خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با شاخص ایستادگی و مقاومت پیرو مکتب حضرت امام و انقلاب هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha