یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
آیت الله علماء، در مراسم شهید شاخص اصناف کشور، شهید مدافع حرم رضا عباسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که باید حلاوت دستاوردهای انقلاب را به مردم چشاند، از دولت خواست برای کاهش گرانی ها فکری کند تا مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را با همه وجود احساس کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در مراسم گرامیداشت شهید شاخص اصناف کشور شهید مدافع حرم رضا عباسی که در مسجد امام حسین(ع) شهرستان صحنه با حضور مردم و مسئولین محلی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان محور حرکت های آزادیخواهی در منطقه و جهان قرار گرفت.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی تفکر شهادت را در ذهن شهدا قرار داد تا موهبت الهی شهادت را به عنوان یک اصل مترقی و ماندگار در جامعه به یادگار گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا تمام نقشه های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب نقش بر آب شده است، گفت: ایران اسلامی عزتمند است و این عزت خار چشم دشمنان کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که باید حلاوت دستاوردهای انقلاب را به مردم چشانداز دولت خواست برای کاهش گرانی ها فکری کند تا مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را با همه وجود احساس کنند، زیرا انقلاب اسلامی انقلاب احیای دین و عزتمندی مردم است.

آیت الله علما با یادآوری این نکته که امروز با افتخار می گوییم نگاه دنیا به سوی ایران معطوف است، گفت: انقلاب اسلامی، مردم ایران را صاحب کرامت کرد و اقتدار و استقلال را برایمان به ارمغان آورد.

آیت الله علما خطاب به مردم صحنه تصریح کرد: از آحاد مردم عزیز می خواهم توسعه سطح شهر خود را تبیین کنند و بگویند وضعیت این شهر زیبا در قبل از انقلاب چگونه بوده و امروز چه تفاوت های اساسی پیدا کرده است.

مسئولان حلاوت دستاوردهای انقلاب را به مردم بچشانند

شهید مدافع حرم رضا عباسی، متولد یکم آبان ۱۳۵۸ در شهرستان صحنه به دنیا آمد. زمانی که دوران نوجوانی خود را سپری می کرد در کنار تحصیلات رشته ورزشی تکواندو را برگزید و موفقیت هایی را در این رشته کسب کرد و پس از پایان تحصیلات به خدمت مقدس سربازی رفت.

پس از اتمام خدمت سربازی به حرفه مکانیکی مشغول شد و تبحر لازم را کسب کرد و همزمان در پایگاه های بسیج فعالیت داشت.

تحولات کشورهای اسلامی از نوجوانی برایش اهمیت فراوانی داشت، اما جنایات فجیع گروه های افراطی و تکفیری و حرمت شکنی های بی شرمانه آنها و تهدیدات داعش برای تخریب حرم زینبی، آرام و قرار را از او ربوده بود تا اینکه در جدال با مزدوران تکفیری در شهر حلب سوریه در سن ۳۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha