شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
زیویار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی از مردم خواست با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را مایوس کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان از آحاد مردم مومن و انقلابی دعوت کرد تا با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه دیگر بار با آرمانهای نظام و انقلاب تجدید پیمان کنند.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با همت رهبران انقلاب و پشتیبانی مردم غیور ایران، ۴۴ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با افتخار و سربلندی می گذرد.

علی رغم تمامی سختی هایی که در این ۴۴ سال بر مردم گذشت مانند تحریم‌ها و جنگ اما این انقلاب ایستاده و استوار است .

به ثمر نشستن خدمات نظام در قالب افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و اقتصادی بخشی از دستاوردهای این نظام و انقلاب به شمار می آید که همه ساله در ایام دهه مبارک فجر شاهد آن هستیم.

در طی این سالها همواره شاهد همراهی مردم با آرمان های نظام بوده ایم و این اصل مهم به ویژه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه تجلی پیدا می کند.

در همین راستا از آحاد مردم مومن و انقلابی دعوت می شود تا با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه ماه دیگر بار با آرمانهای نظام و انقلاب تجدید پیمان کنند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نماد مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب است و در ماه‌های اخیر نیز شاهد هجمه ی حملات ناجوانمردانه علیه نظام بودیم که با هوشیاری مردم پاسخ این اقدام کوردلانه داده شد.

حضور مردم شریف استان در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار و هم پیمانانش خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha