یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ مدیر منطقه‌۳ دفتر قائم حوزه‌های علمیه از مدرسه علمیه بوشهر

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اعلام کرد: روزانه طلاب در این مدرسه قرآن و حدیث و نهج البلاغه را فرا می گیرند و در حال حاضر ۲۵ نفر از طلاب حافظ کل و چند جزء قرآن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عبدالعلی پناهی مدیر منطقه‌ ۳ حوزه‌های علمیه در جریان سفر به استان بوشهر پیش از ظهر امروز از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و امکانات آن بازدید کرد.

در این بازدید که مدیر و معاونان حوزه علمیه استان حضور داشتند، حجت الاسلام پناهی ابتدا با حضور بر مزار مطهر شهید گمنام که در این مدرسه علمیه به خاک سپرده شده است، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد. سپس از امکانات سخت افزاری مدرسه همچون سالن رایانه، حجره ها، سالن مطالعه و دیگر فضاهای مدرسه بازدید کرد.

حجت الاسلام پناهی در جریان این بازدید با کادر اجرایی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نشست و در جریان مسائل مختلف مدرسه و دغدغه های آنان قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد عوض پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در این نشست به بیان گزارشی از وضعیت مدرسه و برخی فعالیت های انجام شده توسط کادر اجرایی و طلاب پرداخت.

وی با بیان اینکه این مدرسه یکی از مدارس قرآنی حوزه علمیه استان است گفت: روزانه طلاب در این مدرسه قرآن و حدیث و نهج البلاغه را فرا می گیرند و در حال حاضر ۲۵ نفر از طلاب حافظ کل و چند جزء قرآن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha