یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ امام جمعه کنگان پیشنهاد کرد تا طلاب در کنار تحصیل در سطح یک مهارتی را فرا بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام پناهی مدیر منطقه ۳ حوزه های علمیه ظهر امروز در سفر به شهرستان کنگان، ضمن بازدید از مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان، از امکانات آن به ویژه کتابخانه مدرسه بازدید کرد.

مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهر کنگان یکی از مهمترین پروژه‌ها در استان بود که این پروژه از مصوبات سفر رهبر انقلاب به عسلویه نیز به شمار می رود. این مدرسه با متراژ چهار هزار و ۲۰۰ متر بنا در سال ۹۴ با حضور آیت الله گلپایگانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

مدیر منطقه ۳ حوزه های علمیه در ادامه با حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان و نیز کادر اجرایی مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) این شهر دیدار کرد و پیرامون مسائل مدرسه با آنان به گفتگو پرداخت.

حجت الاسلام محمود محمودی در این نشست ضمن خیر مقدم خواستار حمایت بیشتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه از مدارس در شهرستان ها شد.

مسئول مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان در این جلسه ضمن بیان دغدغه های مربوط به طلاب و روحانیت در موضوعات مختلف، به ارائه پیشنهاداتی جهت برون رفت از برخی محدودیت پرداخت.

وی در این جلسه پیشنهاد کرد تا طلاب در کنار تحصیل در سطح یک، مهارتی را فرا بگیرند.

امام جمعه کنگان همچنین با اشاره به وحدت بین شیعیان و اهل سنت در شهرستان، ابراز داشت: این وحدت و همدلی در طول سال و به ویژه در هفته وحدت بسیار پررنگ تر می شود و برنامه های مشترکی همه ساله با شرکت علمای روحانی شیعه و اهل تسنن برگزار می شود.

حجت الاسلام پناهی هم با بیان اینکه مدرسه علمیه کنگان یکی از مدارس موفق در سطح کشور است ابراز داشت: این مدرسه در ارزیابی های به عمل آمده در برخی از معیارها و شاخص ها بین مدارس علمیه کشور جایگاه بسیار مناسبی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha