یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نمایشگاه کتاب دین غرفه جامعه الزهرا

حوزه/ غرفه ۶۷ ششمین نمایشگاه کتاب دین به جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص یافته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه،از راه اندازی غرفه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ششمین نمایشگاه کتاب دین خبر داد و اظهار داشت: غرفه ۶۷ نمایشگاه کتاب دین به جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص یافته است.

مدیر انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این غرفه، کتاب‌های درسی بانوان طلبه، کتاب‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی که توسط انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به چاپ رسیدند، پایان‌نامه‌هایی که به کتاب تبدیل شدند و کتاب‌های کمک آموزشی که برای مهد کودک، مجتمع آموزشی تربیتی هدی و غیره منتشر شده، عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام عمرانی فر افزود: این رویداد فرهنگی از ۲۶ بهمن تا اول اسفند در محل نمایشگاه دائمی استان قم واقع در خاکفرج دایر است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به مدت یک هفته تا اول اسفند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه دائمی استان قم برپا شده، بازدید کنند.

مدیر انتشارات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: در این نمایشگاه، بن خرید کتاب برای عموم بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از تخفیف ۲۰ درصد نمایشگاه و ۲۰ درصد انتشارات و در مجموع ۴۰ درصد تخفیف بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام عمرانی فر تصریح کرد: این نمایشگاه روزهای جمعه و شنبه ۲۸ و ۲۹ اسفند نیز دایر است و علاقه مندان می‌توانند از غرفه‌ها بازدید کنند.

گفتنی است: ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور ۱۱۰ ناشر داخلی و خارجی و عرضه حدود ۲۱ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه دائمی قم دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha