جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
ظ

کانون خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل در راستای تحقق جهاد تبیین از طریق زنده نگهداشتن یاد، نام و آرمان شهدا پویش «چهارشنبه‌های امام رضایی به نیابت از شهدا» را در یکسال اخیر اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از زندگینامه و فرازی از وصیتنامه شهدا متناسب با وضعیت سیاسی اجتماعی روز همراه با نام و تصویر آنها در قالب تولید آثار چند رسانه‌ای (عکس نوشته و کلیپ) در پویش «چهارشنبه‌های امام رضایی به نیابت از شهدا» تبیین شد.

آذرباد تصریح کرد: ۴۷ شهید انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت وطن و شهدای مدافع حرم با اجرای این پویش به ابتکار کانون خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی در آران و بیدگل از ۲۷ بهمن سال گذشته تا ۲۷ بهمن امسال معرفی شدند.

وی با تاکید اینکه پویش «چهارشنبه‌های امام رضایی به نیابت از شهدا» در فضای مجازی با هدف آشنایی هر چه بیشتر و بهتر خادمیاران و یاوران رضوی با شهیدان انقلاب اسلامی و معرفی این الگوهای واقعی و عملی ایثار و شهادت به مردم به عنوان رسالت جهاد تبیین و خدمت فرهنگی اجتماعی کانون خبر و فضای مجازی اجرا شد افزود: معرفی شهدا و اهداف متعالی و انسان ساز آنها تنها راه نجات و هدایت افراد اجتماع بویژه نسل جوان و نوجوان در این برهه حساس، خطیر و سرنوشت ساز تهاجم فرهنگی است.

به گفته وی، با توجه به این فرمایش امام راحل که «این وصیتنامه‌ها انسان را می‌لرزاند و بیدار می‌کند» خواندن وصیتنامه شهدا برای مسیر زندگی فردی و اجتماعی انسان ساز، هدایتگر، روشنگر و بصیرت آفرین است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل با تاکید بر این فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که «بزرگداشت شهدا برای آینده‌ی این کشور، حیاتی و ضروری است» و « مسئله‌ی شهید و ایثارگری، موتور حرکت جامعه است» اظهار کرد: تبیین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است که این انقلاب و نظام را تاکنون از تمام‌ توطئه‌های دشمنان حفظ کرده و در مسیر پیشرفت و تعالی قرار داده است.

آذرباد همچنین از اجرای پویش « پنجشنبه های حسینی با شهدا » از طریق کانون خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی‌ در آران و بیدگل خبر داد و گفت: خادمیاران این کانون تخصصی با تولید محتوای چند رسانه‌ای از بخشی از وصیتنامه هر شهید برخاسته از نهضت سرخ حسینی و مکتب حیات بخش عاشورا علاوه بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی علوی و سیره حسینی را در لوای پرچم سبز رضوی تبیین می‌کنند.

وی یادآور شد: خادمیاران کانون‌ خبر و فضای مجازی در آران و بیدگل همچنین با تولید آثار گرافیکی و عکس نوشت در مناسبت‌های فرهنگی مذهبی ولادت و شهادت ائمه اطهار بصیرت افزایی و جهاد تبیین در حوزه امام شناسی و نبوت را نیز اجرا می‌کنند.

کانون تخصصی خبر و فضای مجازی دفتر خدمت رضوی‌ در آران و بیدگل با حضور سه خادمیار در عرصه خبر و رسانه، فضای مجازی و گرافیک و یک یاور رضوی(عرصه خبر) تولید محتوا می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha