جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دیدار امام جمعه شبانکاره با رئیس اداره برق

حوزه / امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه ارباب رجوع انتظار دارد مشکلش سریع رفع شود، گفت: ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل مردم اقدام شود تا خللی در زندگی آنها به وجود نیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره برق بخش شبانکاره، اظهار داشت: شبکه برق از جمله اداراتی است که شبانه روز با عامه مردم سر و کار دارد.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه ارباب رجوع انتظار دارد مشکلش سریع رفع شود، افزود: ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل مردم اقدام شود تا خللی در زندگی آنها به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: شبکه توزیع نیروی برق در زمینه تکریم ارباب رجوع موفق بوده و مورد رضایت مردم بوده است.

حجت الاسلام پُردل با اشاره به اینکه سال‌های گذشته در فصل تابستان و اوج گرما، شاهد قطعی برق بودیم که باعث ناراحتی و نارضایتی مردم شده بود، گفت: البته خوشبختانه در دو سال اخیر و در این دولت مشکل قطعی برق نداشته‌ایم که این خود نشان از خدمت رسانی مطلوب به مردم دارد.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه مردم نسبت به نبود روشنایی در برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها گلایه‌مند هستند، یادآور شد: انتظار است تا این مشکل نیز به زودی رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha