دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
یادواره شهید سیدمحمد آورنده

حوزه/ مراسم یادواره شهید سیدمحمد آورنده و سالگرد خادم الحسین(ع) سید روح الله طباطبایی با حضور مردم و مسئولین در حسینیه دستغیب شهر دوراهک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مجتبی واعظی راوی دفاع مقدس شب گذشته در یادواره شهید سید محمد آورنده و سالگرد خادم الحسین(ع) سید روح الله طباطبایی در حسینیه شهید دستغیب شهر دوراهک، اظهار داشت: اولین ویژگی و شاخصه شهدا تاکید بر نان حلال بود و از هرچیز شبهه ناکی فراری بودند.

راوی دفاع مقدس افزود: فلسفه برگزاری یادواره شهدا مرور سیره و روش و سبک زندگی شهدا است.

وی بیان داشت: شهدا همچون ستارگانی راه را به ما نشان می دهند و می توانند هدایتگر انسان ها باشند.

واعظی، دومین شاخصه شهدا را احترام به پدر و مادر دانست و خاطرنشان کرد: جوانان بدانند که پدر و مادر تابلوی رسیدن فرزندان به سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت هستند.

وی عنوان کرد: سومین ویژگی شهدا شجاعت و معنویت و توجه به نماز است و با این شاخصه ها دیگران را نیز به خود جذب می‌کردند.

یادواره شهید "سیدمحمد آورنده" در دوراهک برگزار شد

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا عاشق نماز بودند، تأکید کرد: تنها جنگی که بعد از صدر اسلام تقدس را با خودش به همراه آورد، جنگ هشت ساله و دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه دشمن آمده بود تا معنویات و باورهای دینی را از ما بگیرد، یادآور شد: شهدا و رزمندگان اسلام برای حفظ ارزش ها و اقامه نماز از جانشان گذشتند.

در ادامه این مراسم مسلم رضایی یکی از مداحان اهلبیت(ع) مرثیه سرایی کرد.

مراسم یادواره شهید سیدمحمد آورنده و سالگرد خادم الحسین(ع) سید روح الله طباطبایی با حضور مردم و مسئولین در حسینیه دستغیب شهر دوراهک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha