پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه/ آیین جشن ازدواج آسان با حضور ۴۲ زوج جوان و معاون اداره ورزش و جوانان تبریز در تیپ ۲۵ نیرو مخصوص برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام طالبی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۵ نزجا در آیین جشن ازدواج آسان ۴۲ زوج جوان، ضمن آرزوی عاقبت به خیری، از آن ها خواست که در لحظه لحظه‌ زندگی آرامش و آسایش یکدیگر را فراهم کنند و صبور و قدردان این هدیه الهی و امانت بی‌همتا باشند.

وی ترویج ازدواج آسان را در بین جوانان کشور یک اصل مهم دانست و اضافه کرد: محیط زندگی اسلامی تلاشی عاشقانه می خواهد؛ اصل ساده زیستی در فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار با اهمیت و مورد تاکید است و توجه به سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است.

علی دلاور فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نیز در این آیین گفت: ازدواج به‌ عنوان آیین پیوند روحی انسان‌ها در دین و مذهب ما جایگاه والایی دارد؛ پایه و اساس و شالوده خانواده همسر است.

وی افزود: دشمن روی خانواده سرمایه گذاری کرده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با همه شیوه ها و تکنیک ها و تاکتیک ها وارد حوزه جنگ شناختی شد و پایه و اساس خانواده را هدف قرار داد. بنابراین باید خانواده ها هوشیار باشند و ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.

دلاور با اشاره به طرح های نورانی لبیک یا امام خامنه ای مدظله العالی و طرح لبیک۲۱ پیوند های آسمانی افزود: تدبیر فرماندهی نیروی زمینی محوری برای آغاز زندگی آسان در بین کارکنان مجرد یک الگو است و تلاش ما جهت پیاده سازی این امر قطعا شبانه روزی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha