سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
همایش هویت دینی

حوزه/ همایش «هویت دینی کودک و نوجوان؛ بایسته‌ها و راهکارها» با حضور ۳۰۰ نفر از مبلغان طرح امین، دانش آموختگان سطح سه و مشاوران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همایش «هویت دینی کودک و نوجوان؛ بایسته‌ها و راهکارها» با حضور ۳۰۰ نفر از مبلغان طرح امین، دانش آموختگان سطح ۳ گرایش‌های تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و مشاوران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن بیداری اسلامی برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت هفته تربیت اسلامی از سوی اداره کل تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اجرا شد، دکتر سید احمد رهنمایی، دکترای فلسفه تعلیم و تربیت و استاد حوزه و دانشگاه به تبیین موضوع «نقش مربی در هویت دینی کودک و نوجوان» پرداخت.

حجت‌الاسلام علی صدوقی دکترای فقه و اصول و تربیت اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه از دیگر سخنرانان این همایش بود که موضوع «کنشگری یک مربی در فضای مدرسه» و راه‌های هویت بخشی دینی به کودک و نوجوان در مدرسه را مورد تبیین قرار داد.

همچنین سرکار خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در این همایش به موضوع برنامه ریزی در جهت فعالیت‌های تربیتی و اهمیت تربیت در نسل جدید پرداخت.

در این همایش، بسته‌های فرهنگی از جمله کتاب «کتابخانه تربیتی مربی» به شرکت کنندگان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha