شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
دانش آموزان مسموم

حوزه/ مسمومیت مشکوک ۱۱ دانش آموزان هنرستان پسرانه عسکری ارومیه را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مسمومیت های سریالی مشکوک دانش آموزان، این بار ۱۱ دانش آموزان و ۱ کادر هنرستان هیئت امنایی پسرانه عسگری ارومیه را راهی بیمارستان کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ارومیه در این خصوص گفت: در حال حاضر طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه منشاءمسمومیت مشخص نشده و تحقیقیات برای رسیدن به منشا آن ادامه دارد.

قاسم حشتمی افزود: این دانش آموزان به بیمارستان های امام خمینی و شهید طالقانی ارومیه ارجاع داده شدند تا به مدت ۲ساعت تحت نظر قرار گیرند و مابقی دانش آموزان هنرستان برای اینکه اولیا دانش آموزان خیال راحتی داشته باشند به منزل مراجعه کردند و طی فردا در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.
همچنین دیروز نیز تعداد ۲۰ نفر از دانش آموزان مدرسه شاهد نورالزهرا (س) ارومیه با علایم سر درد و سرگیجه به وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان طالقانی منتقل شده بودند که بعد از ساعاتی همه آن ها مرخص شدند.

ورود دادگستری به بررسی همه جانبه موضوع

ناصر عتباتی طی دستوری به مجموعه های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی از آنها خواست با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت بررسی موضوع در استان و شناسایی و برخورد قاطع با عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در اسرع وقت اقدام نمایند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه سلامتی شهروندان خصوصاً دانش آموزان و امنیت روانی همه خانواده ها خط قرمز دستگاه قضایی است از شروع اقدامات قضایی و تحقیقات گسترده در این خصوص خبر داده است و اعلام کرده است نتایج اقدامات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

عتباتی به پزشکی قانونی هم ماموریت داده شده است با استفاده از روشهای علمی، فنی و تخصصی میزان مسمومیت و مواد مسموم کننده مورد استفاده مورد شناسایی و نتایج سریعاً اعلام گردد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha