یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
نماز جمعه ماهدشت

حوزه/خطیب نماز جمعه ماهدشت گفت: در مسئله مسمومیت های دانش آموزان انسان به وقاحت و رذالت دشمنان پی می برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز،حجت الاسلام علی رادمرد،امام جمعه ماهدشت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: جامعه‌ی تشیّع فقط به برجستگی‌های تاریخ خود در گذشته متّکی نیست، چشم به آینده دارد. انسان معتقد به مسئله‌ی مهدویّت در سخت‌ترین شرایط دل را خالی از امید نمی داند و شعله‌ی امید همواره وجود دارد.

وی انتظار فرج را از ویژگی های ممتاز مومنین دانست و افزود: این شعله‌ی فروزان و فروغ تابان در جوامع شیعی در طول قرنهای گذشته وجود داشته است و همچنان وجود خواهد داشت و ان‌شاءالله دوران انتظار منتظران سر خواهد آمد.

امام جمعه ماهدشت با اشاره دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: محور حرکت دشمنان بر اساس تحریف است؛ واقعیت جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسلام عزیز شخصیت و کرامت دادن به زن است اما دشمنان این واقعیت را دچار تحریف می کنند و عکس این را به افکار عمومی القاء می کنند.

وی افزود: آنهایی که بدون فکر که شعار زن، زندگی، آزادی از حلقوم چه کسانی خارج شده و صرفا به واسطه جذابیت الفاظ به سراغ آن رفته اند باید بدانند که در استثمار سیاستمداران حقه باز کثیف غرب قرار گرفته اند.

خطیب نماز جمعه ماهدشت با محکومیت اقدام ناجوانمردانه دشمنان در مسمومیت های دانش آموزان، خاطرنشان کرد: میخواهد دختران را از مسیر تعلیم و آموزش دور کند. در جلسه ای گفتم همان روزنامه ی کذایی که این حرف دشمن را می زند و همان خبرنگاران و روزنامه نگاران زن که حضور دارند، کجا تحصیل کرده اند؟ چرا حرفی را می زنید که غیر قابل باور و تصور است. البته می دانیم که این نوعی دیگر از تحریف واقعیتی است که براساس آن دارید دشمنی می کنید؛ وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین.

حجت الاسلام رادمرد در خاتمه با اشاره به لزوم تمرکز بیشتر مسئولین بر خدمت رسانی بهتر به مردم، گفت: نکته پایانی را در حوزه شهری تقدیم می کنم؛ الحمدلله تکاپوی خوبی در حوزه مدیریت شهری اتفاق افتاده و موضوعات مربوط به حوزه زیر ساختی شهر بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ از جای جای شهر که گزارش می رسد نشان از همین اهتمام و جدیت است که جا دارد از تلاش های شبانه روزی شهردار محترم در این حوزه قدردانی داشته باش. بیان من در این تریبون بازتاب صدای مردم است که همه قدردان هستند، اما میدانم که خود ایشان و ما هم هنوز به این مقدار فعالیت قانع نیستیم و برنامه های مختلفی باید انجام بگیرد تا شهر ماهدشت ان شاءالله در شرایط مطلوبی قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha