پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه زیرساخت های حوزه در کشور اول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان موسسه آموزش عالی معصومیه بوشهر، اظهار داشت: در یک دهه اخیر در استان بوشهر ۱۸۳هزار مترمربع حوزه علمیه ساخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در جامعه ای که حوزه آن دارای زیرساخت های مناسب و در عرصه محتوایی دارای برنامه خوب و تولید منابع انسانی کارآمد باشد، آن جامعه دینی و موفق و سالم خواهد بود.

وی با اعلام اینکه یکی از مهمترین ابعاد جامعه دینی ایجاد زیرساخت های لازم است، بیان کرد: استان بوشهر در عرصه تولید زیرساخت های حوزه در کشور اول است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر تنها استانی است که روز روحانیت، شناخت نامه روحانیت و کتاب تصانیف العلما دارد.

وی افزود: در سال جاری ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت های عمرانی حوزه های علمیه استان بوشهر تخصیص داده شد که نشان از آثار و برکات دولت جدید در توجه به حوزه های علمیه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه این مدرسه می تواند مایه تربیت شخصیت های ممتاز برای جهان اسلام باشد، تاکید کرد: در استان بوشهر توجه خوبی به توسعه حوزه های علمیه به ویژه خواهران شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha