شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: بدبینی نسبت به انقلاب و بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان نظام و ناامیدی مردم، از برنامه‌های دشمن برای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز ظهر در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس، ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار داشت: در روزهای پایانی ماه شعبان قرار داریم، در روایتی از امام رضا(ع) وارد شده که در این روزها که دروازه ورود به ماه رمضان است، زیاد استغفار کنید، قرآن بخوانید و از گناهان خود توبه کنید.

وی افزود: در آستانه دو بهار قرار داریم، بهار طبیعت و نوروز ما فارسی زبانان و بهار قرآن و لذا سال نو خود را با بندگی خدا و روزه داری آغاز خواهیم کرد.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه استان هرمزگان هر ساله میزبان خیل عظیمی از مسافران نوروزی است با توصیه به جوانان و مسئولان و مردم، تأکید کرد: در ماه رمضان و ایام نوروز، فضا و چهره شهر را رمضانی کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: مراسمات افطاری را گسترش و ایستگاه صلواتی افطار را در سطح شهر ایجاد کنید.

وی افزود: در این ماه عظیم، محافل قرآنی را بویژه که در ایام تعطیلات نوروزی در پارک‌ها، مجامع عمومی و محیط های تاثیر گذار که مهمانان نیز هستند، ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگر به سالروز نهضت ملی شدن نفت اشاره کرد و گفت: نهضت‌هایی که در طول تاریخ ایران وجود دارد، برای ما عبرت‌هایی است که باید از آن درس بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با طرح این پرسش که آیا نظام جمهوری اسلامی می‌تواند با نظام سلطه کنار بیاید یا خیر؟، خاطرنشان کرد: تا مادامی که نظام استکبار دست از خوی و ماهیت استعماری و سلطه بر ندارد، چنین چیزی محقق نخواهد شد.

وی افزود: از سوی دیگر ایران در عصر حاضر پرچم دار اسلام و مقاومت در دنیا است، که نظام سلطه با این اقدام ایران سازش نمی‌کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: بدبینی نسبت به انقلاب و بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان نظام و ناامیدی مردم، از برنامه‌های دشمن برای نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن و راه‌اندازی حساب ۱۰۰ امام (ره) خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، یکی از نیازهای اساسی مردم که مسکن است را مورد توجه قرار داده و دولت‌های گذشته و دولت مردمی سیزدهم برای رفع مشکل مردم در این حوزه تلاش‌هایی را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha