یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1076983
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
نماز

حوزه / استاندار لرستان با اشاره به اینکه کارکرد اصلی نماز، اصلاح در سطح فردی و اجتماعی جامعه است، گفت: باید کارکرد اصلی نماز در زمان و شکل مناسبی به درستی در جامعه تعلیم داده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان امروز در همایش استانی نماز که در سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کارکرد اصلی نماز، اصلاح در سطح فردی و اجتماعی جامعه است، اظهار داشت: باید کارکرد اصلی نماز در زمان و شکل مناسبی به درستی در جامعه تعلیم داده شود.

وی با بیان اینکه نماز از ارکان مهم و اصلی دین به شمار می‌رود، افزود: نماز ستون دین و یکی از اهداف اصلی حکومت دینی برای رسیدن به بندگی خداوند است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نماز نقش بسزایی در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه دارد، گفت: ترویج فرهنگ نماز یک سرعت گیر بزرگ در مقابل بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی است.

زیویار با اشاره به اینکه باید با همت جهادی و سعه صدر در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه کوشا باشیم، خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه راهکاری مناسب در راستای ایجاد جامعه‌ای سالم می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز، در بین کارکنان خود تلاش کنند، گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت، موجب سلامت روحی و معنوی کارکنان ادارات خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha