پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
صفایی

حوزه / امام جمعه بوشهر با اینکه شب قدر یک شب سرنوشت ساز برای انسان است، گفت: اوج محبت خدا در ماه رمضان، شب قدر است به همین خاطر شب قدر، شبی است که انسان دوباره باید خود را احیا و نظام فکری خود را بر اساس قرآن اعمال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری بامداد چهارشنبه در مراسم احیا شب بیست و یکم ماه رمضان، با تسلیت شهادت امام علی(ع)، اظهار داشت: شب قدر مصداق رحمت خدا است و خداوند بر خود مصوب کرده که به بندگان خود رحمت و مهربانی کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با شب قدر می‌توان گذشته را جبران کرد، افزود: لیله القدر شب نزول قرآن و شبی است که فرشتگان به انسان مهربانی می‌کنند.

امام‌ جمعه بوشهر، ادامه داد: این شب، شب توبه و مهربانی و شب آقا امام زمان‌(عج) و شبی است که از هزار شب برتر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، با بیان اینکه شب قدر یک شب سرنوشت ساز برای انسان است، ابراز کرد: اوج محبت خدا در ماه رمضان، شب قدر است به همین خاطر شب قدر شبی است که انسان دوباره باید خود را احیا و نظام فکری خود را بر اساس قرآن اعمال کند.

وی‌ بیان کرد: انسان باید برای تحقق ارتباط مستقیم الهی گام بردارد، به همین دلیل است که گفته شده در شب قدر به معصوم توسل کنید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: انسان در شب قدر خود را باز معماری می‌کند تا آینده را در سلوک‌الهی گام بردارد، کمال و اوج‌ شخصیت انسان در عبودیت الهی است و عبودیت به معنای آزادی انسان از همه زنجیره‌های سقوط و حرکت به سمت کمال و سلوک انسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha