دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

حوزه / فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان، گفت: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس برای آرمان انقلاب اسلامی جنگیدند تا به درجه شهادت نائل آمدند و حرکت خود را به تأسی از مسیر امام حسین(ع) آغاز کردند و لذا شهادت مدال افتخار و هدیه‌ای از جانب خدا برای آنان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان امروز در مراسم گرامیداشت سومین روز شهید مدافع وطن، سعید مریدی که در مسجد وحدت زیارتعلی رودان برگزار شد، اظهار داشت: شهادت در ماه رمضان سعادتی بزرگ است که نصیب هر انسانی نمی‌شود.

وی افزود: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس برای آرمان انقلاب اسلامی جنگیدند تا به درجه شهادت نائل آمدند و حرکت خود را به تأسی از مسیر امام حسین(ع) آغاز کردند و لذا شهادت مدال افتخار و هدیه‌ای از جانب خدا برای آنان شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهید سعید مریدی، خوش سعادت بود که در ایام ماه رمضان به برادر شهیدش پیوست و همنشین با مولای خود امیر المومنین(ع) شد.

سردار سالاری بیان کرد: بودن در محفل سومین روز این شهید افتخاری برای بنده و دیگر عزیزان است که با دعوت شهدا صورت گرفته و ما وظیفه داریم مسیر زندگی خود را به سمت سعادت و پیروی از شهدا و امام شهدا و مکتب حسینی(ع) به حرکت درآوریم.

وی ضمن تشکر از زحمات نیروی‌های فراجا، خاطرنشان کرد: فراجا با دلاوری تمام مأموریت‌های خطرناک را پشت سر می‌گذارند، تا امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha