یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر/ افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان پلدشت

حوزه/ امام جمعه موقت پلدشت گفت: این سفارش خداوند متعال است که برای پیروزی بر دشمنان نیاز به توکل بر خداوند متعال و وحدت امت است و اگر در جامعه‌ای وحدت نباشد، به سرانجام و هدف نخواهد رسید و در برابر کفر جهانی رمز پیروزی، وحدت و اتحاد و همدلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام قربانعلی بابایی، شب گذشته در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مسجد جامع پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: در ۴۴ سال گذشته همه توطئه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان طراحی شده بود، با عنایت خداوند متعال، مدیریت رهبر معظم انقلاب و وحدت ملت ایران خنثی شده و هر زمان نیاز به حضور مردم بود، ملت ایران مضایقه نکرده‌اند و این نتیجه وحدت و همدلی است.

وی افزود: این سفارش خداوند متعال است که برای پیروزی بر دشمنان نیاز به توکل بر خداوند متعال و وحدت امت است و اگر در جامعه‌ای وحدت نباشد، به سرانجام و هدف نخواهد رسید و در برابر کفر جهانی نیز رمز پیروزی، وحدت و اتحاد و همدلی است و از این بابت خدای متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی ملت به یک وحدت عملی رسیده‌اند.

امام جمعه موقت پلدشت با تأکید بر لزوم وحدت بیش از پیش مذاهب و اقوام، گفت: مذاهب و اقوام در منطقه به یک وحدت عملی دست یافته‌اند و در فتنه‌های مختلف، ما نتیجه این وحدت را می‌بینیم و روحانیت، ریش سفیدان و معتمدین شیعه و اهل سنت در این اتحاد نقش اساسی دارند و با این وحدت به رسالت خود عمل کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی‌ها با این نظام وجود داشت و امروز بیش از گذشته است و توطئه‌های اخیر که با هدف فعال کردن گسل‌های قومی و مذهبی برای تجزیه ایران طراحی شده بود، با وحدت کلمه مردم ایران خنثی شد.

حجت الاسلام بابایی تأکید کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در حال افول و فروپاشی است و آمریکا کاملا منزوی شده و ارتباط بیش از گذشته کشورهای اسلامی دشمن را ناراحت و ناامید کرده است، بنابراین می‌طلبد تا این مسئله را روحانیت برای مردم بیش از گذشته روشنگری کنند.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha