جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
کد خبر: 1083199
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
مؤسسه بین المللی درمان سرطان «وارث»

حوزه/ اداره پروژه‌های فنی و مهندسی حرم حسینی از دستیابی به  پیشرفت قابل توجهی در کار توسعه موسسه بین‌المللی درمان سرطان «وارث» در استان کربلا خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، این موسسه به مساحت ۶۰۰۰۰ متر مربع که شامل دستگاه‌های پزشکی مدرن است، اولین پروژه در نوع خود در عراق و منطقه است که خدمات پزشکی رایگان را به کودکان زیر ۱۵ سال ارائه می‌کند.

زید فاضل، مهندس ناظر این پروژه در گفت و گو با سایت رسمی این پروژه گفت: با پیگیری مستقیم نماینده مرجعیت دینی و تولیت شرعی حرم مطهر حسینی شیخ عبدالمهدی کربلایی، کادر فنی و مهندسی بر روی پروژه توسعه مؤسسه بین المللی درمان سرطان «وارث» در استان کربلا به کار خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: مساحت کل پروژه ۱۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع و مساحت زیر بنا تقریباً ۶۰ هزار متر مربع که شامل سه ساختمان عمودی است.

ساختمان اول و دوم شامل ۱۴ طبقه به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع برای هر طبقه و ساختمان سوم شامل ۷ طبقه با ۳۰۰۰ متر مربع برای هر طبقه است.

وی خاطرنشان کرد: این توسعه به منظور اسکان بیشترین بیماران مبتلا و ارائه بهترین خدمات پزشکی و درمانی به آنها انجام می شود و بیشترین قسمت از فضا به کودکان و زنان اختصاص می یابد.

قابل ذکر است که مؤسسه بین المللی درمان سرطان «وارث» یکی از برجسته ترین مؤسسات وابسته به حرم مطهر حسینی در استان کربلاست که خدمات خود را با هزینه رایگان به کودکان زیر ۱۵ سال و با قیمت های یارانه ای به بزرگسالان ارائه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha