جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
ی

حوزه / سرپرست مدیریت حوزه علمیه کاشان بر لزوم جذب جوانان و نوجوانان جهت تحصیل در حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: دشمن با استفاده اهمه ابزارها تمام توانش را برای تخریب باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی سرپرست مدیریت حوزه علمیه کاشان روز گذشته به منظور تبیین ضرورت حضور نوجوانان و جوانان مستعد در حوزه های علمیه به اتفاق دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان به شهر برزک رفت و با حضور در مساجد، ستاد نماز جمعه و مدرسه علمیه امام موسی کاظم علیه السلام در جمع روحانیون، مردم و جوانان حضور پیدا کرد.

سرپرست مدیریت حوزه علمیه کاشان در حاشیه این سفر بر لزوم جذب جوانان و نوجوانان جهت تحصیل در حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: دشمن با استفاده اهمه ابزارها تمام توانش را برای تخریب باورهای دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان به کار گرفته است .

وی ادامه داد: نسل مذهبی و متدین ما وظیفه دارند برای سلامتی و محافظت از آینده فرهنگی جامعه، ضمن ترغیب خانواده، زمینه حضور نوجوانان و جوانان را برای زمینه سازی ظهور و سربازی امام عصر(عج) فراهم نمایند.

همچنین در جلسه ای که با حضور دبیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان، امام جمعه شهر برزک، سرپرست حوزه علمیه منطقه کاشان، اساتید، کادر مدرسه و فضلای منطقه که در مدرسه علمیه امام موسی کاظم علیه السلام برگزار شد، درباره وضعیت پذیرش حوزه و شرح وظایف مسئولان نسبت به ظرفیت های موجود، گفت‌وگو و تبادل نظر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha