یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه بردخون

حوزه/ امام جمعه بردخون با بیان اینکه جای جای این استان نفت و گاز است و پارس جنوبی و ۷۰۰ کیلومتر ساحل و دریا داریم، گفت: کنار آب و پارس‌جنوبی هستیم اما فقر و تنگدستی غوغا می‌کند؛ امروز نباید در این استان کسانی باشند که پیش خانواده و فرزندان خود شرمنده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون استان بوشهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیّر و معارفه بخشدار جدید بردخون با بیان اینکه مردم ولایتمدار، بزرگترین پشتوانه نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: مردم نقش مهمی در پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی داشته و دارند.

امام جمعه بردخون تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و با وجود همه مشکلات در همه عرصه ها به ویژه انتخابات‌هایی که بعد از انقلاب برگزار شده، حضور داشته اند و نمره ۲۰ گرفته‌اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: حضور مردم در نماز عیدفطر به امامت مقام معظم رهبری تیری در قلب شیطان بزرگ و ایادی بود و نشان داد مردم با همه کاستی‌ها عاشق ولایت هستند و به شعار"ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" جامعه عمل پوشاندند.

وی عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در تشییع باشکوه جانی بت اوشانا از شهدای آشوری نشان داد برایشان فرقی نمی‌کند کلیمی، زردشتی، آشوری و… باشد، همه در یک کشتی نشسته ایم.

امام جمعه بردخون، ولایت را ستون خیمه انقلاب برشمرد و گفت: اولین مسئله و نیاز کشور اتحاد، انسجام، همدلی و همزبانی زیر چتر امام خامنه ای است و دشمن تمام توان خود را برای تضعیف ولایت گذاشته است.

وی ابراز کرد: وظایف مسئولین در هر حیطه‌ای مشخص است و کسانی که گرانی کالاها را به حساب مقام معظم رهبری می‌گذارند، همان‌هایی هستند که از ولایت ضربه خورده‌اند.

حجت الاسلام رکنی حسینی بیان داشت: پست و ریاست با هیچکس رفاقت ندارد،مسئولین از پست‌ها برای خدمت به مردم استفاده کنند و اگر انقلاب و شهدا را دوست داریم به این ملت خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه جای جای این استان نفت و گاز است و پارس جنوبی و ۷۰۰ کیلومتر ساحل و دریا داریم، ادامه داد: کنار آب و پارس‌جنوبی هستیم اما فقر و تنگدستی غوغا می‌کند؛ امروز نباید در این استان کسانی باشند که پیش خانواده و فرزندان خود شرمنده شوند.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: آن روزی که مردم به شما رأی می‌دهند هزاران وعده می‌دهید، الان نزدیک انتخابات اسفندماه همان وعده‌ها را تکرار می‌کنید، در حالی که باید صادقانه با مردم برخورد کنیم و حرف بزنیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم که استاندار و همکارانشان کاری کنند که دیگر به استان بوشهر محروم نگویند؛ خداوند ما را محروم قرار نداده است، بنابراین مسئولین باید بهترین شرایط زندگی برای مردم استان بوشهر فراهم کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی عنوان کرد: مشکلات فعلی را ناشی از سو مدیریت است، ما همه چیز داریم اما مدیریتی که باید داشته باشیم، نداریم.

در این آئین مهدی فاریابی از فرهنگیان شهر دوراهک به عنوان بخشدار جدید بردخون معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha