پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه اردکان

امام جمعه اردکان گفت: ارزش جذب دل های مردم به اهل بیت علیهم السلام با انجام کارهای فرهنگی و دینی کمتر از کمک های مادی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، همزمان با آغاز دهه کرامت، جمعی از خادمیاران و مسئولین کانون های خدمت رضوی شهرستان با امام جمعه اردکان دیدار کردند.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با اشاره به آثار و برکات توفیق خدمت به اهل بیت (علیهم السلام)، گفت: اهل بیت، ریشه همه خوبی ها هستند و ما اگر بخواهیم وجودمان خیر و برکت پیدا کند باید به این منابع خیر و خوبی نزدیک بشویم.

وی با تشکر از زحمات خادمیاران و مسئولین کانون های خدمت رضوی شهرستان اردکان در رسیدگی به نیازمندان، اظهار کرد: نام و انتساب به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مایه افتخار همه است و کمک به نیازمندان تحت نام آن حضرت بسیار مناسب می باشد.

امام جمعه اردکان با اشاره به ارائه خدمات مختلف خادمیاران رضوی، گفت: همه خدمات به کمک های مادی ختم نشود و بزرگترین خدمتی که می توانیم در جامعه انجام دهیم خدمت فرهنگی و دینی است که نباید از آن غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه امروز آستان قدس رضوی مرکز ترویج معارف اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: ارزش جذب دل های مردم به اهل بیت(ع) با انجام کارهای فرهنگی و دینی کمتر از کمک‌های مادی نیست.

در ابتدای این دیدار، مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان اردکان به بیان گزارشی از برنامه ها و خدمات ارائه شده توسط خادمیاران و کانون های خدمت رضوی پرداخت.

313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha