یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
ابوذر شاد

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان گفت: امروز آزادی خرمشهرها مستلزم جهاد تبیین و تقویت ایمان و غیرت دینی است.

حجت الاسلام ابوذر شاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر ضمن گرامیداشت ایام بزرگداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادی خرمشهر، اظهار کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر در همه ابعاد آن، اعم از نظامی،‌ حماسه‌ای و فرهنگی، نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: روحیه مجاهدت و مقاومت ملت ما، امروز قوی تر و مستحکم تر از پیش همچنان در عرصه جنگ ترکیبی نمود و ظهور دارد و تا همیشه تاریخ قصه ایثار و رشادت مردم و جوانان آن روز در اذهان مردم ماندگار خواهد ماند و عملکرد ما در شرایط کنونی قطعا قضاوت آیندگان را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام شاد بیان کرد: مقام معظم رهبری هفت سال قبل در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام‌ حسین (ع) فرمودند «جوان های عزیز! بچه‌های عزیز من! فردا مال شما است، آینده مالِ شما است؛ شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید؛ شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید؛ خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، بلکه‌ در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است.»

وی ادامه داد: امروز وقتی سناریوها و طراحی های دشمنان را در عرصه جنگ روایت ها می بینیم پی به عمق فرمایشات امام خامنه ای عزیز می بریم که مراد از این خرمشهرها چیست و برای پیروزی در این عرصه ها همان روحیه مقاومت و غیرت دینی لازم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان در ادامه با اشاره به ضرورت شناخت خرمشهرهای کنونی و الزامات پیروزی در این عرصه، عنوان داشت: شهید جهان آرا با یک جمله خود به عمق و اهمیت خرمشهرهای پیش‌رو اشاره کرده است در آن جمله ای که از این شهید نقل شده که اگر شهر سقوط کرد دوباره آن را پس می گیریم مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند و ما نیز می بینیم که در فتنه های اخیر نظیر فتنه کشف حجاب، غیرت دینی و ایمان برخی ها سقوط کرد و این به مراتب سخت تر از شکست نظامی و سقوط محدوده جغرافیایی یک شهر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان ابراز کرد: آحاد مردم و مسئولان بدانند که اگر بخواهیم در عرصه جنگ فرهنگی، شناختی، ادراکی و مشخصا در غائله کشف حجاب رو سفید بیرون بیاییم چاره ای جز تقویت ایمان و غیرت دینی نداریم و آزادی خرمشهرها در شرایط کنونی سخت اما ممکن است چرا که اگر تکلیف گرا باشیم خدا هم نتیجه را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha