یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
زنجان

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با یاری خواستن از دشمن قابل حل نیست، گفت: مشکلات به همت مسئولین انقلابی و استفاده از ظرفیت جوانان و تکیه بر داشته‌های داخلی قابل حل شدن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان امروز در نشستی به مناسبت بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش زنجان برگزار شد، گفت: حرکت و قیام امام خمینی (ره) در دنیا بی نظیر است که امروز آثار و برکات آن را شاهد هستیم و این عزت و اقتدار و پیشرفت کشور مرهون قیام و نهضت امام (ره) است.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل (ره) «ملت ایران بهتر از مردم عصر رسول الله هستند»، گفت: زمانی که امام قیام کردند اهداف الهی داشتند و با رهبری حکیمانه ایشان انقلاب به پیروزی و استقلال و آزادی رسید.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه انقلاب با شعارها تعریف می‌شود و با تحقق یافتن شعارها پیروزی نیز مشخص شد، گفت: انقلاب در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، امنیتی، پزشکی و ... پیشرفت‌های بسیاری به دست آورده است که امروز دشمن نیز از این پیشرفت و توسعه هراس دارد

وی افزود: ثمره حرکت امام تحقق شعارهای ایشان از جمله استقلال، آزادی، مبارزه با استکبار و نظام سلطه، حمایت از مستضعفین، امنیت، حمایت از آزادی خواهان دنیا بود و بستری که امام ایجاد کردند برتر از آن چیزی که ما تصور می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امام (ره) زمانی انقلاب را به ثمر رساند که شوروی و آمریکا در دنیا حرف اول و آخر را می‌زدند، عنوان کرد: امروز شاهد آن هستیم که کشور ایران با تمام قدرت در مقابل آن‌ها ایستاده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در صحنه‌های بین المللی تصمیم گیرنده است، تصریح کرد: مقاومت جوانان در زمان انقلاب و دفاع مقدس امروز به ثمر رسیده است و امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام بیگدلی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با یاری خواستن از دشمن قابل حل نیست، افزود: مشکلات به همت مسئولین انقلابی و استفاده از ظرفیت جوانان و تکیه بر داشته‌های داخلی قابل حل شدن است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران آگاه هستند، بیان کرد: امروز در جنگ شناختی هستیم و این موضوع را مردم به خوبی درک می‌کنند و راه خود را از دشمن جدا کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است، گفت: امروز تفکر اسلامی، علوی و فاطمی در حال فرهنگ سازی است و خوشبختانه کشورهای اروپایی نیز از این موضوع استقبال می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکرات اسلامی جایگزین تفکرات دیگر شده است و در اقصی نقاط جهان تفکر الهی، پایدار و منطقی نیز ترویج خواهد یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha