یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان

حوزه/ امام جمعه موقت برازجان با بیان اینکه عصر حاضر عصر ایران و انقلاب و جبهه مقاومت است، گفت: دوران دیپلماسی التماسی که کشور را تا سر حد خلع سلاح کشانده بود سپری شده است و در دوران دیپلماسی اقتدار روابط خوبی با همسایگان و کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای برقرار شده است،

به گزتارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با سفارش به تقوا، خودسازی و جهاد با نفس گفت: جهاد سخت است اما راحت تر از گرفتاری عمل در دنیا و آخرت است

وی با بیان اینکه عصر حاضر عصر ایران و انقلاب و جبهه مقاومت است و همه چیز در حال تغییر به نفع جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هیمنه نظامی آمریکا و اقتصاد آن در حال شکسته شدن است و از جهتی نارضایتی های معیشتی و اجتماعی گسترده در اروپا و آمریکا ایجاد شده است.

امام جمعه موقت برازجان با بیان اینکه دوران ریاست دلار تمام شده و در آینده نزدیک اقتصاد آمریکا دچار تکان های شدیدی خواهد شد، گفت: کشورهای عربی یکی بعد از دیگری در حال اقبال و چرخش به سمت ایران هستند.

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه ائتلاف های منطقه ای با حضور ایران در حال شکل گیری است، گفت: قدرت دفاعی ایران به اوج شکوفایی رسیده به طوری که موشک هایپرسونیک فتاح با سرعت فراصوت ظرف چند دقیقه به اسرائیل می رسد.

وی بیان کرد: دوران دیپلماسی التماسی که کشور را تا سر حد خلع سلاح کشانده بود سپری شده است و در دوران دیپلماسی اقتدار روابط خوبی با همسایگان و کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای برقرار شده است، هر چند ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم اما دولت انقلابی با تمام وجود در حال تلاش است.

امام جمعه موقت برازجان گفت: دیر یا زود این ریل گذاری های اساسی که دولت جناب رییسی کرده به ثمر خواهد نشست، لذا در این شرایط همه دست به دست همدیگر داده و از دولت حمایت نماییم. تفکر لیبرال و غربگرا تا دقیقه 90 از دولت خود حمایت کردند، نکند ما هنوز دو سال نشده بخاطر بعضی مشکلات که اجتناب ناپذیر است حمایت خود را کمرنگ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha