پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آیت ­الله ایروانی

حوزه/ آیت­ الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه ­های علمیه و هیأت همراه با حضور در دفتر آیت ­الله ایروانی، از شخصیت ­های بزرگ نجف اشرف، با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و هیأت همراه با حضور در دفتر آیت الله ایروانی، از شخصیت های بزرگ نجف اشرف، با ایشان دیدار و گفتگو نمود.

آیت الله ایروانی در این دیدار ضمن تجلیل از رویکرد برنامه ای حوزه های علمیه، از طرح های تحولی حوزه علمیه قم تقدیر کرد و بر اهمیت تعامل حوزه علمیه قم و نجف تأکید نمود.

ایشان از آثار منتشره فقه معاصر تجلیل کرده و پاسخگوئی حوزه های علمیه نسبت به سوالات و شبهات جدید را ضروی دانست.

آیت الله اعرافی ضمن تبیین جایگاه بلند حوزه علمیه نجف در دنیای اسلام و جهان شیعه و تأکید بر ضرورت حفظ استقلال و عظمت آن، ضرورت اهتمام و توجه به رهنمودهای مرجعیت عظمای حوزه نجف حضرت آیت الله سیستانی را خاطرنشان کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: افزایش تعامل ایران و عراق و حوزه‌های علیمه قم و نجف مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ایشان نسبت به حفظ سنت‌های اصیل حوزوی تاکید دارند.

در ابتدای دیدار نیز آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه، یک دوره از آثار فقه معاصر را به ایشان اهداء نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha