دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات گفت: ساختار اداری و رسمی نهادهای تبلیغی به گونه‌ای است که نمی‌توان هماهنگی کافی بین آنها ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در نخستین نشست هم اندیشی «تبلیغ، چالش‌ها و راهکارها» که در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب خواستار تقسیم کار میان دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات شده‌اند که این مسئله به اطلاع روسای سازمان‌ها هم رسیده ولی هنوز جلسه مشترکی در این زمینه تشکیل نشده است.

وی افزود: مجموعه اوقاف هم در زمینه تبلیغ اقدامات گسترده‌ای دارد که البته ساختار مربوط به خودش را دارد، ولی می‌توان بین این سازمان و دیگر نهادهای تبلیغی هم هماهنگی ایجاد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: گاهی مبلغانی که دوره‌های مختلفی را در این دفتر دیده‌اند، برای اینکه بتوانند در سازمان اوقاف پرونده داشته باشند، باید مجددا همین دوره‌ها را در اوقاف بگذرانند.

وی ادامه داد: گاهی ساختارهای اداری و رسمی، اجازه هماهنگی لازم را نمی‌دهد و خروجی جلسات، به هماهنگی قابل قبولی نمی‌انجامد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روستا آزاد با طرح این سوال که چرا یک مجموعه تبلیغی باید از دو نهاد مجوز فعالیت اخذ کند گفت: اکنون بر سر یک دو راهی هستیم، نخست اینکه بر اساس ساختارهای رسمی خودمان عمل کنیم که البته این مسیر به هماهنگی نمی‌انجامد و دوم اینکه همین جلسات را برگزار کنیم که این هم خروجی حداقلی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاس IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    1 0
    به نظر حاج آقای روستا آزاد اینکه حضرت آقا فرمودند تدبیر کنند و آقایان هنوز جلسه نگرفته اند .چه معنایی دارد؟آیا دلیل بر ولایتمداری آقایان نیست؟!! تا کی دین خدا ومبلغین باید سرگردان ریاست آقایان باشند؟