یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات

حوزه/ وزیر اطلاعات گفت: ده‌ها سرویس اطلاعاتی علیه ایران از سوی دشمنان کشور و امنیت ملی فعال هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب روز گذشته در جلسه شورای تأمین استان بوشهر، یکی از بزرگترین مؤلفه‌های ایجاد امنیت در کشور را مقابله با نفوذ بیگانگان عنوان کرد و اظهار داشت: اشراف، پیش‌بینی، پیشگیری، مقابله و تمام تلاش‌هایی که توسط دستگاه‌ها صورت می‌گیرد، باید به شکلی تحقق پیدا کند که قدرت بازدارندگی در برابر دشمن را داشته باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای نفوذ در تاروپود نظام ما به کار گرفته‌اند، ابراز کرد: ده‌ها سرویس اطلاعاتی علیه ایران از سوی دشمنان کشور و امنیت ملی فعال است.

وی با تأکید بر وحدت رویه دستگاه‌های امنیتی، اجرایی، نظامی، انتظامی و همه مجموعه‌های فعال در صحنه اجرا در جمهوری اسلامی، افزود: این وحدت نه تنها می‌تواند الگوی موفق امنیت پایدار بیش از ۴۰ سال در کشور را تداوم و ارتقا دهد، بلکه مجموعه منطقه‌ای و جهانی همسو از جمله جبهه مقاومت را به بازدارندگی در برابر دشمن مجهز می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب، ایجاد فضای امید و تقویت ایمان را از اهداف نظام عنوان کرد و گفت: نظام ما از ابتدا که با نفس قدسی حضرت امام(ره) بنیان گذاشته شد و در اثر جهانی به‌وجود آمد، بر پایه مردم استوار بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به سابقه ضد استعماری و مقاومت مردم استان بوشهر، تصریح کرد: استان بوشهر دارای مردمی جهادی و سابقه طولانی و روشنی در مقاومت در برابر استعمار هستند و باید بتوان از همین ظرفیت برای مشارکت در صحنه‌های گوناگون مانند انتخابات بهره کافی برد.

به گزارش حوزه، در این آیین از مدیرکل پیشین اطلاعات استان بوشهر تجلیل و مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha